СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
Приходька Валентина Миколайовича,
доктора педагогічних наук, доцента
1. Особистісно зорієнтована модель
морально-духовної підготовки соціальних педагогів. Морально-духовний розвиток
особистості в сучасних умовах // Морально-духовний розвиток особистості в
сучасних умовах (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської
молоді): Збірник наукових праць. – Київ: Пед. думка – 2000. – Кн. II. – С.
303-306.
2. Педагогический
патронат – реальная защита прав детей. Соціальні технології: актуальні проблеми
теорії та практики. Міжвузівський збірник наукових праць. Випуск 7.
Соціотехнічні аспекти освіти та виховання. – Одеса: «Астропринт», 2000. – С.
327–331.
3. Управление деятельностью социальных педагогов в
детском оздоровительном комплексе. Проблемы управления: Тезисы докладов 8-го
Всероссийского студенческого семинара. Вып. 2 / ГУУ. М., 2000. – С. 51-53.
4. Работа школьного психолога в системе
информационной технологии «Ритм». Психология на рубеже веков: наука, практика,
преподавание. Тезисы докладов Международной научно-практической конференции. /
Под редакцией Е.Е.Сапоговой. Тула: ТГУ, 2000. – С. 353-355.
5. Работа социального педагога при подготовке и проведении
педагогического консилиума в детском воспитательно-оздоровительном комплексе. Проблеми
сучасної педагогічної освіти: Сер.:Педагогіка і психологія. – Зб. статей. Ч.1.
– П 78 – К.: Пед. преса, 2000. – С. 53-57.
6. Педагогічний
консиліум як фактор взаємодії соціального педагога з співробітниками дитячого
оздоровчо-виховного комплексу. Соціалізація особистості: Збірник наукових
праць. XIII. Педагогічні науки – К.:
Логос – 2001. – С. 26-34.
7. Переконання
як технологія вербальної взаємодії соціального педагога. Педагогіка і психо-
логія формування творчої особистості: проблеми і
пошуки: Збірник наукових праць / Ред. кол.: Т.І. Сущенко (відп. ред.) та ін. –
Київ-Запоріжжя – 2001. – Випуск 18. – С. 63-67.
8. Сучасні
технології організації навчання. Педагогіка
і психо-
логія формування творчої особистості: проблеми і
пошуки: Збірник наукових
праць / Ред. кол.: Т.І. Сущенко (відп. ред.) та
ін. – Київ-Запоріжжя-2001.– Випуск 19.–С.35-39.
9. Методичне
забезпечення професійної готовності підготовки майбутніх учителів до роботи з
дітьми із неблагополучних сімей. Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. –
Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка – 2001. – Випуск 32. – Частина 1. – С.
175-176.
10. Критерії
формування професійної готовності майбутнього педагога до роботи з дітьми із
неблагополучних сімей. Творча особистість
учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць / Ред. кол. Гузій
Н.В. (відп. ред.) та інші. – К.: НПУ – 2001. – Вип. 5. – С. 248 – 257.
11. Значення
превентивних заходів учителя у вирішенні проблеми підліткової проституції і
проміскуїтету. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник
наукових праць / Ред. кол. Гузій Н.В. (відп. ред.) та інші. – К.: НПУ – 2001. –
Вип. 6. – С. 252-258.
12. Особливий напрямок діяльності освіти України. Економіка
освіти: Збірка наукових праць НДЦ «Економіка вищої освіти» НДІ Вищої освіти АПН
України. – Том 1. – Тернопіль: Економічна думка, 2001. – С.143-146.
13. Внесок
В.О. Сухомлинського в розвиток теорії та практики педагогічного
антропоцентризму. Актуалізація ідей антропоцентризму в умовах реформування
загальноосвітньої і вищої школи: Матеріали Всеукраїнської науково-методичної
конференції. – Секція ІІІ, ІV. – Полтава, 2001. – С. 23-26.
14. Неблагополучна
сім’я як чинник порушень прав дитини. Охорона дитинства. Дитяче право: теорія,
досвід, перспективи. Матеріали конференції, присвяченої 80-й річниці від дня
заснування державного показового Дитячого містечка імені ІІІ Комінтерну в
Одесі. – Одеса: «Юридична література», 2001. – С. 230-235.
15. Професійна компетентність вчителя з
превентивного виховання учнів із неблагополучних сімей. Проблеми професійної
підготовки вчителя школи майбутнього: Збірка матеріалів Всеукраїнської
науково-практичної конференції. Мелітопольський державний університет. 30-31
жовтня 2001 р.: В 2-х томах. –
Мелітополь – 2002. – Т. 1. – С. 21-24.
16. Сучасні інноваційні технології у вивченні
предмета “Основи безпеки життєдіяльності” як складова превентивного
виховання дітей. Збірник наукових праць
Бердянського державного педагогічного інституту ім. П.Д. Осипенко – Педагогічні
науки. –
Матеріали науково- практичної конференції «Безпека
життя і діяльності та здоров’я учнівської молоді». – У 2-х частинах. –
Бердянськ – 2002. - № 1. – Частина 2. – С. 54-63.
17. Проблемно-рефлективный полилог как метод
управления творческими возможностями учащихся. Теория и практика управления –
руко-
водителю – практику XXI века: Материалы международной
научно-практической конференции, посвященной памяти Юрия Анатольевича
Конаржевского / Под. ред. В.Ю. Кричевского, Т.В. Щербовой; Сост.: В.Ю.
Кричевский, Т.В. Щербова. – СПб: СПб ГУМП – 2002. – С. 182-187.
18. Анімація підготовки майбутніх вчителів до
превентивного виховання учнів із неблагополучних сімей. Вісник Запорізького
державного університету: Збірник наукового статей. Педагогічні науки. –
Запоріжжя: Запорізький державний університет, 2002. – С.81-85.
19. Методологічна і психолого-педагогічна
класифікація феномена «неблагополучна сім’я». Теорія та методика вивчення
природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник науково-методичних
праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету.
Випуск 5. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 136-141.
20. Основні критерії підвищення ефективності
підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми із неблагополучних сімей. Економіко-правові
проблеми становлення в Україні громадянського суспільства: Зб. наук.-метод.
праць. – Херсон, 2002. – С.447-455.
21. Значення статистичної обробки
експериментальних даних про достовірність оцінки ефективності і
результативності технологій підготовки майбутніх педагогів до превентивного
виховання дітей із неблагополучних сімей. Теорія та методика вивчення
природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник науково-методичних
праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету.
Випуск 6. – Рівне: РДГУ, 2003. – С. 129-136.
22. Сучасні виховні системи для дітей та молоді. Педагогіка
і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. /
Редкол. Т.І.Сущенко (відп. ред.) та ін. – Київ-Запоріжжя, 2003. – Вип. 20. –
С.84-89.
23. Роль скаутизму у вихованні громадських якостей
молоді. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і
пошуки: Зб. наук. пр. / Редкол. Т.І.Сущенко (відп. ред.) та ін. –
Київ-Запоріжжя, 2003. – Вип. 21. – С. 108-112.
24. Підготовка майбутніх вчителів до превентивного
виховання. Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць.
Випуск 1. – Київ: П/П «ЕКМО», 2004. – С. 80-88.
25. Словник основних термінів і понять з
превентивного виховання. Словник основних термінів і понять з превентивного
виховання. – Переяслав-Хмельницький.: 2003, - 64 с. Рекомендовано
науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді НМР
МОН України (протокол №2 від 08.04.2003 р.).
26. Ґендерне насильство над
дітьми із неблагополучних сімей. Теорія і практика ґендерного виховання
студентської молоді: досвід, проблеми, перспективи: Матеріали Міжнародної
науково-практичної конференції. – Запоріжжя, ЗДУ, 2004. – С. 99-104.
27. Технології превентивного виховання у
навчальному закладі. Методичні рекомендації для учителів, класних керівників,
керівників шкіл. ЗОІППО, 2004.- 40 с. Рекомендовано до друку НМР ЗОІППО
(протокол № 8 від 20.12.2004 р.).
28. Проектування підготовки майбутніх педагогів до
превентивного виховання учнів: концептуальні засади. Проблеми сучасної
педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип.6., Ч.2.
– Ялта: РВВ КДГІ, 2004 – С.109-113.
29. Особистісно орієнтована підготовка майбутніх
педагогів до превентивного виховання дітей. Таврійський вісник освіти. №4 (8),
2004. Ред.кол. А.М.Зубко (гол. ред. та ін.). – С. 135-144.
30. Парадигми превентивної педагогіки та виховання.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Перспективи розвитку
соціогуманітарних наук у класичних університетах» (соціологія, психологія,
педагогіка): Зб. наук. праць – К.: ВПЦ «Київський університет», 2004. – С.
183-186.
31. Моніторинг підготовки майбутніх педагогів до
превентивного виховання дітей із неблагополучних сімей. Соціальна педагогіка:
теорія та практика. Науково-методичний журнал. – Луганськ: Луганський
національний пед. університет ім. Тараса Шевченка. – 2004. - № 2. –
С.89-95.
32. Підготовка майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей із
неблагополучних сімей: Науково-методичний посібник. Запоріжжя: Прем'єр, 2006. –
288 с. Рекомендовано до друку рішенням НМР з питань освіти і науки МОН України
(протокол № 18 від 02.11.2005 р.).
33. Засоби реалізації сучасних технологій у
навчанні. Наукові записки. – Випуск 60. – Серія: Педагогічні науки. –
Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2005. – Частина 1. – С. 192-199.
34. Технології превентивного виховання учнів. Вісник
Запорізького національного університету: Зб. наук. статей. Педагогічні науки /
головний редактор Міщик Л.І. – Запоріжжя: ЗНУ, №1, 2005. – С. 85-91.
35. Ґендерне насильство над
дітьми із неблагополучних сімей. Вісник Запорізького національного
університету: Зб. наук. статей. Педагогічні науки / головний редактор Міщик
Л.І. – Запоріжжя: ЗНУ, №2, 2005. – С. 83-89.
36. Ґендерні підходи до
підготовки вчителя. Неперервна професійна освіта: теорія і практика //
Науково-методичний журнал. – К., 2005. – Випуск 2. – С.26-34.
37. Превентивне виховання як система попередження
біди. Світ виховання. – 2005. - № 4 (11). – С.16-19.
38. Стресогенні фактори в діяльності керівників і
педагогів шкіл. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і
психологія. Зб. статей. Вип. 8. – Ч.1. – Ялта: РВВ НДГІ, 2005. – С.28-33.
39. Актуальні проблеми формування життєвої
компетентності у дітей з особливими потребами у контексті реабілітаційної
педагогіки. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і
пошуки. Зб. наук. праць. – Київ - Запоріжжя, 2005. – Випуск 34. – С.389-395.
40. Парадигми превентивної педагогіки і виховання.
Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. Зб.
наук. праць. – Київ – Запоріжжя, 2005. – Випуск 35. - С.199-204.
41. Профессиональные качества преподавателя в
системе постдипломного образования: андрагогические аспекты. Постдипломное
образование: проблемы качества. –Санкт-Петербург, 2006. – С.276-279. Материалы
VI Международной научно-практической конференции кафедры педагогики и
андрагогики Санкт-Петербургской Академии постдипломного педагогического
образования.
42. Превентивное воспитание и ювенальная юстиция:
общее и особенное. Социальные технологии. Актуальные проблемы теории и
практики. Международный межвузовский сборник научных работ. – Вып. 30. – Киев –
Москва – Одесса – Запорожье. – 2006. – С.152-164.
43. Зміст та технології превентивного виховання
учнівської молоді. Таврійський вісник освіти: Науково-методичний журнал. - № 2
(14). – Херсон, 2006. – С.140-147.
44. Моніторинг якості загальної середньої освіти:
мета, функції, принципи та основні завдання. Вісник Запорізького національного
університету: Збірник наукових статей. Педагогічні науки. – Запоріжжя:
Запорізький національний університет. - № 1, 2006. – С.151-160.
45. Сутність моніторингу у підготовці учителів до
творчої виховної діяльності. Актуальні проблеми підготовки педагогічних кадрів
до творчої професійної діяльності. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної
конф. – Мелітополь, 2006. – С.213-216.
46. Аксіологічні ідеї виховання особистості у
світових педагогічних теоріях. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та
учнівської молоді: Збірник наукових праць. – Вип. 9. – Київ, 2006, - С. 26-30.
47. Культура управління як об’єкт моніторингових
досліджень. Організація та зміст освітнього процесу в навчально-виховних
закладах Запорізької області в 2007/08 навчальному році. (Наукові
повідомлення). Ч.1. – Запоріжжя, 2007. – С. 6-11.
СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
Присяжнюк Юлії Сергіївни,
кандидата педагогічних наук, доцента
1.Присяжнюк Ю.С. Підготовка вчителя в системі післядипломної педагогічної
освіти до формування життєвої компетентності учнів / Ю.С.Присяжнюк.- Педагогіка
і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр.
/[Т.І. Сущенко (відп. ред.) та ін.]. – К.: Запоріжжя, 2004. – Вип. 33. –
С. 60–64.
2.Присяжнюк Ю.С Формування професійної компетентності методистів
гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти /
Ю.С.Присяжнюк.- Педагогіка і психологія формування творчої особистості:
проблеми і пошуки: зб. наук. пр. /[Т.І. Сущенко (відп. ред.) та ін.]. –
К.: Запоріжжя, 2005. – Вип. 36. – С. 256–260.
3.Присяжнюк Ю.С. Розвиток професійно-моральних орієнтацій учителя
гуманітарного профілю як науково-педагогічна проблема / Ю.С.Присяжнюк.-
Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб.
наук. пр. /[Т.І.Сущенко (відп. ред.) та ін.]. – К.: Запоріжжя, 2007. – Вип. 43.
– С. 238 – 242.
4 Присяжнюк Ю.С. Модель розвитку методичної компетентності викладача гуманітарних
предметів системи ППО/ Ю.С.Присяжнюк.- Педагогіка і психологія формування
творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. /[Т.І. Сущенко
(відп. ред. ) та ін.]. – К.: Запоріжжя, 2008. – Вип. 50. – С. 346 – 352.
5.Присяжнюк Ю.С. Використання інноваційних освітніх технологій як засіб
розвитку методичної компетентності викладачів дисциплін гуманітарного циклу у
післядипломній педагогічній освіті / Ю.С.Присяжнюк.- Імідж сучасного педагога.
– 2009. – №4. – С. 22–25
6.Присяжнюк Ю.С. Розвиток методичної компетентності викладачів гуманітарних
дисциплін у післядипломній освіті та професійному середовищі / Ю.С.Присяжнюк.-
Імідж сучасного педагога. – 2010. –№1. – С. 39–41.
7.Присяжнюк Ю.С. Характеристика состояния управления развитием моральных ценностей учителя гуманитарного профиля в
последипломном педагогическом процессе / Ю.С.Присяжнюк.- Управление
образованием в условиях системных изменений: материалы научно-практической
конференции. Вып. 1/ [отв. ред. И.В. Гришина,С.В.
Кривых]. – СПб.: Экпресс, 2008. – С. 134–137.
8.Присяжнюк Ю.С. Розвиток професійно-моральних орієнтацій учителів гуманітарного циклу як
психолого-педагогічна проблема / Ю.С.Присяжнюк.- Теорія і практика розроблення
прогностичних моделей інноваційного розвитку різних типів загальноосвітніх
навчальних закладів: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
(м. Запоріжжя, 17–18 жовтня 2008р.) / [І.Г. Єрмакова,
В.В. Нечипоренко]. – Ч.2. – Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний
багатопрофільний центр, 2009. – 364 с. – С.52-59.
9. Присяжнюк Ю.С. Методика викладання дисциплін гуманітарного циклу в
умовах гуманізації освіти: науково-методичний посібник/ Ю.С.Присяжнюк.-
Запоріжжя: Акцент, 2009. – 114с.
10.Присяжнюк Ю.С. Сходинками творчості. Збірник навчальних програм гуртків,
творчих об`єднань міського палацу дитячої та юнацької творчості. Видання перше
/ укладач Присяжнюк Ю.С. – Запоріжжя, 2011. –169 с.
11.Присяжнюк Ю.С. Сходинками творчості. Збірник навчальних програм гуртків,
творчих об`єднань міського палацу дитячої та юнацької творчості. /
Ю.С.Присяжнюк.- Видання друге (Для позашкільних навчальних закладів та
загальноосвітніх навчальних закладів художньо-естетичного профілю) / укладач
Присяжнюк Ю.С. – Запоріжжя, 2012. – 90 с.
12. Присяжнюк Ю.С. Сходинками
творчості. Збірник навчальних програм гуртків, творчих об`єднань міського
палацу дитячої та юнацької творчості Видання третє (Для позашкільних навчальних
закладів та загальноосвітніх навчальних закладів художньо-естетичного профілю)
/укладач Присяжнюк Ю.С. – Запоріжжя: 2013. – 81 с.
13. Присяжнюк Ю.С Андрагогічні засади роботи з педагогічним колективом
Здобутки освітян Запорізького регіону. Антологія перспективного педагогічного
досвіду закладів освіти Запорізької області / Ю.С.Присяжнюк.- Випуск 12 / упоряд. Р.М. Ніколаєвська.
–Запоріжжя: 2011. С. 118–132. – 156 с.
14. Присяжнюк Ю.С Гуманістичне навчання та виховання в ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ
рівнів акредитації як умова розвитку особистості сучасного студента / Ю.С.
Присяжнюк.- Основні орієнтири розвитку
системи освіти Запорізької області у 2012-2013 навчальному році: метод. реком.:
у 3-х ч./ упоряд. В.Я. Ястребова, Т.Г. Вєрозубова. – Частина I. –
Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2012. – 250с. – бібліогр. в кінці. –С. 56-61.
15.Присяжнюк Ю.С Ціннісний підхід до розвитку методичної компетентності
викладачів вищих навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної
освіти / Ю.С.Присяжнюк.- Основні
орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2011-2012 навчальному
році: метод. реком.: у 2-х ч. / упоряд. В.Я. Ястребова,
Т.Г. Вєрозубова. – Частина II. – Запоріжжя: –
68с. – бібліогр. в кінці. –С. 78–83.
16.Присяжнюк Ю.С. Актуальні аспекти створення моделі гуманізації освфтнього
процесу ЗНЗ на засадах андрагогіки / Ю.С.Присяжнюк.- Основні орієнтири розвитку системи освіти
Запорізької області у 2013-2014 навчальному році: метод. Реком.: у 2-х ч. /
упоряд. В.Я. Ястребова, Т.Г. Вєрозубова. – Частина I. – Запоріжжя: – 168с. – бібліогр. В кінці.
–С. 48–53.
17. Присяжнюк Ю.С. Андрагогічні
засади роботи з педагогічним колективом позашкільного закладу освіти /
Ю.С.Присяжнюк.- Здобутки освітян
Запорізького регіону. Антологія перспективного педагогічного досвіду закладів
освіти Запорізької області. Випуск 13 / упоряд. Р.М. Ніколаєвська.
–Запоріжжя: 2014. С. 119–13
18.Присяжнюк Ю.С. Развитие методической компетентности преподавателей
высших учебных заведений в условиях гуманизации профессиональной среды /
Ю.С.Присяжнюк.- Електронний збірник
наукових праць Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної
освіти. –Випуск №3: Дидактика. Теорія та методика навчання. 2011. –
С. 48–54.
19.Присяжнюк Ю.С. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти викладачів
ВНЗ на засадах гуманізації та гуманітаризації освітнього процесу/
Ю.С.Присяжнюк.- Особистість в єдиному
освітньому просторі. Зб. наук. тез / наук. Редактори В.В. Пашков,
В.В. Савін, А.І. Павленко. - Запоріжжя: ТОВ «Фінвей», 2012. –
С. 45–51.
20.Присяжнюк Ю.С. Використання інноваційних технологій у післядипломній
педагогічній освіті / Ю.С.Присяжнюк.-
Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності
практичних психологів у системі післядипломної освіти: матеріали
Всеукраїнського проблемного семінару 17-18 листопада 2011року / [ред.кол.:
В.В.Пашков та ін.]. – Запоріжжя: КПУ, 2011. – С. 145–155.
21.Присяжнюк Ю.С. Розвиток професійної компетентності викладачів дисциплін
гуманітарного циклу у післядипломній педагогічній освіті
/ Ю.С.Присяжнюк.- Науково-методичне
забезпечення розвитку інноваційних процесів у системі післядипломної освіти
педагогічних кадрів сільських регіонів: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. 08-09 квітня 2010 року /
[ред. кол: В.В.Пашков та ін.]. – КПУ, 2010. –356 с. – С. 151–158.
22.Присяжнюк Ю.С. Андрагогічні підходи щодо розвитку конкурентно
спроможності педагогічного працівника в умовах соціально-економічних змін /
Ю.С.Присяжнюк.- Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній
школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та інш.].
–Запоріжжя, 2013. – Вип. №33 (86). – С. 342–348.
23. Присяжнюк Ю.С. Гуманизация
образовательного пространства среднего
учебного заведения: андрагогический аспект / Ю.С.Присяжнюк.- Психология.
Социология. Педагогика. –№12(25). – Декабрь
2012. – С. 21–25.
24.Присяжнюк Ю.С. Розвиток професійної компетентності
вчителя-гуманітарія на засадах андрагогіки / Ю.С.Присяжнюк.- Педагогіка
формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук.
пр./ [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та інш.]. –Запоріжжя,
2013. – Вип. №32 (85). – С. 387–393.
25. Присяжнюк Ю.С. Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної компетентності
вчителя-філолога в умовах модернізації освіти / Ю.С.Присяжнюк.-
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.
Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наук. пр.
– К.: НПУ імені М.П. Драгоманова.
–2013р. – №20. – С. 180 –184.
26.Присяжнюк Ю.С.
Андрагогические подходы к последипломному образованию преподавателей высших
учебных заведений на принципах гуманизации и гуманитаризации / Ю.С.Присяжнюк.- Перспективы
развития и инновации гуманитарного образования.Сборник научных статей
Международной конференции / Отв. ред. Е.В. Федосенко, Н.В. Кисельникова. –
СПб.: Изд-во «НИЦ АРТ», 2013. – С. 245-255.
27.Присяжнюк
Ю.С. Актуальні аспекти створення моделі гуманізації освітнього процесу ЗНЗ на
засадах андрагогіки / Ю.С.Присяжнюк.-
Обрії.–Івано-Франківськ. –№1. – 2014р. С.46-51.
28.Присяжнюк
Ю.С.Теоретические положения создания модели гуманизации образовательного процесса
ОУЗ на основе андрагогики /
Ю.С.Присяжнюк.- Человек как предмет междисциплинарного гуманитарного
познания. Сборник научных статей Международной конференции / Отв. ред. Е.В.
Федосенко, Л.Ф. Уварова. – СПб.: НИЦ АРТ, 2015. – 433 с. (Материалы конференции).С.93-100.
29.Присяжнюк Ю.С.
Психолого-педагогическое сопровождение развития профессиональной
компетентности учителя-словесника в процессе преподавания филологических
дисциплин в условиях модернизации образования / Ю.С.Присяжнюк.- Сборник научных
докладов. Перспективы развития науки. –28.11.2012–30.11.2012. – Часть 4. –
Гданськ. – 2012. –С. 26–30.Присяжнюк Ю.С. Андрагогічні підходи щодо гуманізації
освітнього процесу загальноосвітнього навчального закладу / Ю.С.Присяжнюк.-
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб
.наук.пр./ [Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін.].-Запоріжжя:КПУ,
2015.-Вип.42.(95).604с. С.499-506.
31.Присяжнюк Ю.С. Аналіз сучасних проблем створення моделі гуманізації
освітнього процесу ЗНЗ на засадах андрагогіки / Ю.С.Присяжнюк.- Електронний збірник наукових праць
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Випуск
№1(19) 2015: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна
освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи».20-27 квітня 2015року.
32.Приходько В.М., Присяжнюк Ю.С.
Навчальна програма курсу «Андрагогіка» (за вимогами кредитно-модульної
ситеми» / Ю.С.Присяжнюк.- Запоріжжя:
Офіс-маркет, – 2012. – 20 с.
33.Приходько В.М., Присяжнюк Ю.С.Педагогіка вищої школи /
Ю.С.Присяжнюк.- Запоріжжя: Офіс-маркет,
– 2012. – 12 с.
34.Пашков В.В., Приходько В.М.,Присяжнюк Ю.С. та інш. Краткий словарь
основных терминов и понятий по андрагогике. Для преподавателей институтов
последипломного образования и руководителей учебных заведений всех уровней.
Запорожье: ООО «Финвей», – 2012. –83 с.
35.Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в процесі
викладання філологічних дисциплін: Монографія/ Г.Корицька, А.Курінна, Ю.Присяжнюк,
Т.Путій.- Запоріжжя: Акцент Інвест-трей,
2014.-112с.
СПИСОК
наукових та навчально-методичних праць
Бабкової Олени Олексіївни
1. Бабкова О.О. Оцінювальна діяльність як фактор впливу на якість шкільної природничої освіти / О.О. Бабкова // Педагогічний альманах: Збірник наукових праць / редкол. В В. Кузьменко (голова) та ін.. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2013. – Випуск 20. – С. 51– 56.
2.Бабкова О.О. Структурно-функціональна модель формування
в післядипломній освіті готовності вчителів природничих спеціальностей до
оцінювальної діяльності / О.О. Бабкова // Педагогіка формування творчої
особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / Т.І. Сущенко
(головн. ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2013. – Вип. 32 (85). – С. 120 – 128.
3. Бабкова О.О. Проблеми формування готовності вчителів природничих спеціальностей до оцінювальної діяльності у практиці післядипломної педагогічної освіти / О.О. Бабкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Пед. Науки: реалії і перспективи. – Випуск 43: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – С. 8 – 14.
3. Бабкова О.О. Проблеми формування готовності вчителів природничих спеціальностей до оцінювальної діяльності у практиці післядипломної педагогічної освіти / О.О. Бабкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Пед. Науки: реалії і перспективи. – Випуск 43: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – С. 8 – 14.
4. Бабкова
О.О. Складові оцінювальної діяльності вчителів природничих спеціальностей / О.О. Бабкова // Педагогічні науки: теорія, історія,
інноваційні технології Науковий журнал СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2013. – Вип. № 6 (32). – С. 84 – 92.
5. Бабкова
О.О. Організаційно-педагогічні умови формування готовності вчителів природничих
спеціальностей у післядипломній освіті до оцінювальної діяльності / О.О. Бабкова // Проблеми
сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. Статей: -
Ялта: РВВ КГУ, 2014. – Вип. 42. – Ч.4. – С. 18 – 24.
6. Бабкова
О.О. Критеріальне оцінювання навчальних
досягнень учнів з предметів природничого циклу / О.О. Бабкова // Науково-методичний журнал
«Нова педагогічна думка». – № 3 (79) 2014 р. Рівне, 2014 – С. 98 – 101.
7. Бабкова О.О.
Методика експериментального дослідження
ефективності впровадження структурно-функціональної моделі та реалізації
організаційно –педагогічних умов щодо формування готовності вчителів
природничих спеціальностей у післядипломній освіті до оцінювальної діяльності /
О.О. Бабкова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені
В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. О.М.
Пєхоти. – №1 (48), лютий 2015. – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського,
2015. – С. 21 – 25.
8. Бабкова Е.А.
Критерии, показатели и уровни сформированности готовности учителей
естественно-научных специальностей к оценочной деятельности в последипломном
образовании / Е.А. Бабкова // Перспективы развития и инновации гуманитарного
образования. Сборник научных статей Международной конференции «Человек как предмет гуманитарного познания» / Отв.
Ред. Е.В. Федосенко, Н.В. Кисельникова. – Спб.: Изд-во «НИИЦ АРТ», 2014. – 556 с.
9. Бабкова Е. А.
Готовность к оценочной деятельности как составляющая профессиональной
компетенции учителей естественнонаучных дисциплин в системе непрерывного
образования // Концепт. – 2015. – № 04 (апрель). – ART 15111. – URL: http://e-koncept.ru/2015/15111.htm. – Гос. рег.
Эл No ФС 77-49965. – ISSN 2304-120X.
10. Бабкова О.О. Програма
спецкурсу «Оцінювальна діяльність вчителів природничих спеціальностей» / О.О.
Бабкова. – Запоріжжя: Кругозір, 2015. –
84 с.
11.
Бабкова О.О. Теоретико-методологічні аспекти інтерпретації результатів регіональних
моніторингових досліджень якості освіти / О.О. Бабкова // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. – 2011. – № 1 (2). Режим доступу: http: www.zoippo/zp/ua /pages/el-gurnal /pages/vip2/html.
12.
Бабкова О.О., Павлова С.О. Кваліметричний підхід до оцінювальної діяльності
Р(М)МО вчителів природничо-математичного циклу / О.О. Бабкова, С.О. Павлова //
Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2012-2013
навчальному році: методичні рекомендації: у 3-х ч./упоряд. В.Я. Ястребова, Т.Г.
Вєрозубова. Частина І. –Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2012. – С. 208 – 216.
13.
Бабкова О.О. Вимірювання навчальних досягнень учнів як компонент оцінювальної
діяльності вчителя / О.О. Бабкова // Zbior paportow naukowych. «Nauka w swiecia wspolczesnym. (29.05/2013 – 31/05/2013) – Lodz: Wydawca: Sp.z.o.o. «Diamond trading tour», 2013. – str. 32 – 34.
14.
Бабкова О.О. Якість шкільної природничої освіти як показник ефективності
навчання / О.О. Бабкова // Психолого-педагогічні засади діяльності фахівця:
історія, теорія, практика: матеріали міжнародної науково-практичної
веб-конференції (15-16 травня 2013 року, м. Херсон) / За ред.. В.В. Кузьменка,
І.Я. Жорової, І.В. Воскової, В.С. Мусієнко. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія
неперервної освіти», 2013. – С. 11– 14.
15. Бабкова О.О. Деякі
аспекти педагогічного оцінювання з предметів природничого циклу / О.О. Бабкова
// Матеріали ХVІІІ
Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасна освіта і наука в
Україні: традиції та інновації» Всеукраїнське громадське партнерство «Нова
освіта» – Одеса.: 2013. –
с. 48 – 50.
16. Бабкова О.О.
Контрольно-оцінювальна діяльність вчителя як механізм впливу на якість шкільної
природничої освіти / О.О. Бабкова // «ОСВІТНІ ВИМІРЮВАННЯ – 2013. ЗНО як
інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості
освіти: оцінювання, інтерпретація, використання результатів». Матеріали ІV
Міжнародної науково-методичної конференції 01 – 05 жовтня 2013 р. – К.:
Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2013. – С. 42 – 43.
17.
Бабкова О.О. Моніторингові дослідження і їх місце в управлінні регіональною
системою природничої освіти / О.О. Бабкова // Матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції «Розвиток сучасної природничо-математичної
освіти: реалії, проблеми якості, інновації» Електронний збірник наукових праць
ЗОІППО. – № 4 (14). 2013. Режим доступу: http://zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip14.html.
18. Бабкова О.О. Система
оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів природничого циклу на основі
компетентнісного підходу / О.О. Бабкова // Основні орієнтири розвитку системи
Запорізької області у 2013-2014 навчальному році. Метод. Рекомендації: у 3-х ч.,
упоряд. В.Я. Ястребова, Т.Г. Вєрозубова. – Частина І. – Запоріжжя: Акцент
Інвест Трейд, 2013. – С. 162 – 165.
19. Бабкова
О.О. Дидактичні аспекти організації оцінювальної діяльності вчителів
природничих спеціальностей / О.О. Бабкова // Основні
орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014 – 2015 навчальному
році: метод. Рекомендації: у 4-х ч., упоряд. Л.В. Васильченко. – Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. – С. 42 – 51.
20.
Бабкова О.О. Методи формування готовності вчителів природничих спеціальностей у
післядипломній освіті до оцінювальної діяльності / О.О. Бабкова. – Запоріжжя: Кругозір, 2015. – 80 с.
Комментариев нет:
Отправить комментарий